سـکانس ابتدایـی فیلـم، مخاطـب را بـا مسـئله مهاجـرت غیرقانونـی آگاه می سـازد؛ بـا تصویـر آشـنایی کـه از قایـق مهاجـران در اخبـار و روزنامه هـا بارهـا دیده ایـم؛ مسـئله ای کـه موضـوع مهمـی اسـت؛ چرا کـه زندگـی میلیونهـا انسـان را در سراسـر جهـان درگیـر خـود کرده و دغدغـه فیلمسـاز بـرای پرداختـن به این موضوع قابل تقدیر اسـت. در دقایـق ابتدایـی بـا دیـدن تصویـر سـحر دولتشـاهی بر پرده سـینما مخاطـب انتظـار یـک فیلـم اجتماعـی قـوی را دارد؛ امـا هرچـه بیشـتر فیلمسـاز پیـش مـیرود، بیشـتر چیـزی بـرای ارائـه دادن نـدارد و در تمامـی داسـتان مخاطـب را بـرای اینکـه اتفاقـی رخ بدهـد منتظـر نگـه مـی دارد؛ آنهـم بـرای مخاطبـی کـه مقاومـت میکنـد فیلـم را تـا آخـر تماشـا کنـد؛ امـا در آخـر نیـز هیـچ اتفاقـی نمی افتـد و فیلـم به یک نتیجـه دغدغـه دار نمیرسـد. فیلـمی بـا بـازی بازیگـران شناخته شـده ای همچـون سـحر دولتشـاهی، امیـر آقایـی و آزاده صمـدی آنقـدر کسـال تبار اسـت کـه اگـر بازیگـران چهـره اش را از آن بگیـری، هیچ چیـزی بـرای جـذب مخاطـب باقـی نمیگـذارد؛ امـا حتـی بـازی بازیگـران هـم چیـزی بـرای ارائـه نـدارد. کارگـردان به جـای پرداختـن صحیـح بـه شـخصیتها سـعی می کنـد بـا تصاویـر نوسـاندار و محـرک شـاید حـس گیجـی، جسـتوجوگری و سـردرگمی را بـه مخاطـب القـا کنـد؛ امـا بیشـتر از هـر چیـزی دیـد مخاطـب را مـی آزارد و سـعی میکنـد ایـن جنـس تصویـر لحن فیلمش باشـد؛ اما بیشـتر موفق شـده اسـت مخاطب را کلافه کند؛ کلافگی ای کـه جدایـی از قصـه و کارا کترهـا را بهدنبـال دارد و در سـکانس های پایانـی فیلـم بـا کمترشـدن حـرکات دوربیـن سـعی می کنـد بگویـد کـه شـاید کلاف سـردرگمی و جسـتوجوگری مرضیـه، کاراکتـر اصلـی، بـاز شـده اسـت.